Informacja, dla wszystkich, którzy nie obserwują mnie na Facebooku i jeszcze o tym nie wiedzą:

W PRZYSZŁYM TYGODNIU PRZENOSZĘ BLOGA NA WŁASNY HOSTING.
Z tego powodu może być on przez kilka godzin całkiem niedostępny, a na pewno zniknie on wkrótce z czytnika wordpress.com. Adres natomiast zostanie ten sam, więc jeśli obserwujesz mojego bloga i nadal chcesz mnie śledzić, nie martw się- będzie mnie łatwo odnaleźć, ale jeśli chcesz, żeby moje najnowsze posty pojawiały się w Twoim czytniku, będziesz musiał dodać moją stronę ręcznie wpisując jej adres w poniższe pole i klikając follow:

wp

Dziękuję wszystkim moim dotychczasowym czytelnikom za to, że jesteście i mam nadzieję, że i po lekkim zamieszaniu związanym z przeprowadzką ze mną zostaniecie!

2 thoughts on “Przeprowadzka

Skomentuj

