Odśwież stare znajomości

Ostatnio naszły mnie pewne przemyślenia- a gdy nachodzą mnie przemyślenia to muszę się nimi podzielić. Każdy z nas ma z pewnością osoby, z którymi kiedyś był całkiem blisko i z którymi naprawdę dobrze się dogadywał, ale w pewnym momencie Wasz kontakt zaczął się osłabiać, aż w końcu urwał się całkowicie. 
Może należę do osób wyjątkowo emocjonalnych i sentymentalnych, ale często zastanawiałam się, jak potoczyło się życie takich moich dawnych znajomych. Czy dostali się na wymarzone studia, czy znaleźli swoją drugą połówkę, jakie mają plany na przyszłość… Żałowałam utraconego z nimi kontaktu. Aż stuknęłam się w głowę i zrozumiałam, że takie rozmyślania są kompletnie bez sensu, gdy rada na to jest przecież prosta: „Po prostu się do nich odezwij!”.

W dobie social media nie jest problemem odnalezienie drugiej osoby i napisanie do niej wiadomości. I może zastanawiasz się, czy to nie dziwne tak nagle odezwać się po kilku latach milczenia? Moim zdaniem nie. To raczej miłe dla tej drugiej osoby, że mimo upływu czasu wciąż czasem o niej myślisz. A jeśli mieliście kiedyś dobre stosunki, jest spora szansa, że i ona nieraz zastanawia się, co u Ciebie słychać. Nigdy nie jest za późno, żeby odnowić dawną znajomość…

Na dzisiaj to tyle- takie krótkie przemyślenia z mojej strony. Chwilowo jestem trochę zalatana i ciężko u mnie z czasem na napisanie „poważnych” postów, które planuję. Zapraszam natomiast na bloga w czwartek, gdyż pojawi się wpis z przepisami wielkanocnymi od sześciu różnych blogerek kulinarnych. Kto dokładnie będzie jego autorem? Możecie przekonać się na Facebooku!

16 thoughts on “Odśwież stare znajomości

    1. Czy ja wiem? Ja się tam zawsze cieszę, jak ktoś się odezwie 🙂 Zwykle jest to zwykła ciekawość- no bo mam na profilu, że mieszkam w Niemczech i dużo osób się zastanawia, co mnie tam popchnęło 🙂 Czasem się rzeczywiście zdarzy, że chodzi o jakąś pomoc w stylu „weź mi przetłumacz, co tu jest napisane” 😀

      Polubione przez 1 osoba

  1. Duże znaczenie ma również to, dlaczego te znajomości tak nagle się urwały? Być może osoby zmieniły się diametralnie, ich styl życia w żaden sposób nie jest obecnie podobny do siebie, a tematyka, którą chciałyby te osoby poruszyć kompletnie do siebie nie pasuje..;)

    Polubione przez 1 osoba

  2. Spróbować zawsze warto,nawet jeśli okaże się,że dana osoba nie odwzajemnia naszej chęci odświeżenia znajomości. Ale i wtedy wiemy chociaż jak sprawa wygląda,że zrobiliśmy co możemy,ale musimy uszanować czyjąś decyzję,z jakiegoś powodu. To warto podkreślić,bo i tak się zdarza w życiu. Ludzie się zmieniają,ich życie się zmienia i niekiedy w nowym życiu brakuje miejsca na stare znajomości. Ale jak najbardziej – zamiast rozmyślać lepiej działać i spróbować. Pozdrawiam.

    Polubione przez 1 osoba

  3. O to to. W dobie internetu możemy rozmawiać zawsze kiedy chcemy i z kim tylko chcemy. Niestety jesteśmy chyba leniwi i czasen po prostu nam sie nie chce i kontakty się urywają. Mam taki przypadek aktualnie i pracuję nad tym by odnowić znajomość

    Lubię to

Skomentuj

